מפורסמים לא בסגר

עדן פינס, דנה זרמון, מאיה בוסקילה, מיכל הקטנה ושר פיטנס משתזפות ביוון, נטלי דדון בטורקיה, לאה שנירר עושה כושר בגרמניה וניקול ראידמן טסה במטוס פרטי לפריז. לא מעט מכוכבי הביצה העדיפו להימנע ממחסומים, ארזו מזוודה ועזבו את הארץ עד שיסתיים הסגר

נגיף הקורונה נכנס לחיינו לפני יותר מחצי שנה ומאז הוא מסרב לעזוב. בתקופה ארוכה זו התרגלנו לחיות מיום ליום, מהנחיה להנחיה ובעיקר בהבנה שהרצון שלנו קטן למול החלטות הממשלה. לפני מספר ימים בודדים הוחלט על סגר שני ואנחנו יצאנו לבדוק היכן כוכבי הביצה החליטו לעשות אותו, אם בכלל. רמז: במדינות ירוקות לרוב אין סגר, אין מסכות ובגדול, מרגיש כאילו אין קורונה בעולם.

נתחיל בדוגמנית עדן פינס שבקושי הספיקה לפרוק את המזוודה מהחופשה במלדיבים וכבר טסה להמשיך לעבוד על השיזוף לצד החבר אילן מסיקה באתונה שביוון, לטיול רומנטי בין חופים. “בחרתי לטוס ליוון כי מדובר במדינה ללא בידוד ומבחינת אקלים היא התאימה למה שחיפשתי. תמיד יש חשש שההנחיות ישונו בזמן שאני לא בארץ או שפתאום יסגרו את השמיים, אבל אני מגיעה באנרגיות חיוביות ומקווה לטוב” אומרת עדן ל”צחי קומה – המגזין”. לא רחוק מעדן גם אורטל עמר בילתה עד לפני מספר ימים בחופי אתונה עם הילד המשותף שלה ושל בן אל, תו פרינס וגרמה לנו לתהות מדוע בחרה לחזור לשיא הסגר ולא המשיכה לבלות בחופשת הבטן גב שלה. באתונה נמצאת גם כוכבת הילדים מיכל הקטנה עם בעלה ניר ויצמן והילדים ועוד מספר חברים קרובים. במלון “בראון” בו הם שוהים, פגשה הקטנה שניים משחקני הNBA, וכמובן שהמפגש נחתם בתמונה משותפת.

מיכל הקטנה וחברים
אורטל עמר והבן פרינס

לא רחוק מאתונה, ברודוס, מצאנו את אדל בספלוב ובעלה מאצ’ שנהנים מחופשה זוגית ורומנטית. אם לא מספיק סלבס ישראלים הפציצו אותנו בתמונות מנקרות עיניים, אז לא רחוק מאדל מצאנו איט גירל נוספת העונה לשם דנה זרמון. בימים אלה דנה מבלה עם בעלה גיא ביטון בסנטוריני ולא מפסיקה להפציץ את עמוד האינסטגרם שלה בתמונות וסטוריז ומחזירה אותנו לאותה השאלה – מדוע לא עשינו כמוהם, ארזנו מזוודה ועלינו על טיסה ליוון?

דנה זרמון ובעלה

עוד מדינה ירוקה היא טורקיה, אליה בחרה להגיע נטלי דדון ולבלות שם את ימי הסגר עם בן הזוג עמית פרליס ובנה הנסיך הקטן ריף במלון על המים – ביאכטה מפנקת של חבר קרוב, איתה הם מבלים בין החופים ובלילות הם עוצרים בחוף של מלון מפואר, חמישה כוכבים, שמספק שירותי מזון ושתייה ללנים ביאכטות. לא רחוק מנטלי גם חנה לסלואו לנה על יאכטה באזור האי פארוס ומקפידה לטייל בין החופים השונים.

יאכטה פרטית. נטלי דדון

אם חשבתם שאפשר לספור על יד אחד את המפורסמים שבחרו להעביר את הסגר מעבר לים, אז טעיתם – גם השורד האחרון אסי בוזגלו מבלה בימים אלה עם אשתו עדי והילדים בוורנה שבבולגריה. “שידורי העונה של הישרדות היו מתישים, אני ועדי הרגשנו שאנחנו צריכים לנקות את הראש ולקחנו בחשבון שאולי יהיו שינויים שנהיה בחול והחלטנו לקחת את הסיכון” והוא מוסיף: “אני חושב שהסגר השני מוצדק, המדינה שלנו צריכה אותו ולדעתי זה היה צריך לקרות בשלב מוקדם הרבה יותר אבל צריך לזכור שהמצב במשק קטסטרופלי וזה חשש גדול לכולם”.

השורד האחרון - אסי בוזגלו

בין המפורסמים שמבלים בימים אלה מעבר לים ניתן למצוא גם את ניקול ראידמן שטסה עם ילדיה מישל וריצ’י לפריז (“אחרי שמונה חודשים בבית החלטנו אני וילדיי לטוס לתקופה לא ידועה” הסבירה ניקול בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה) ושיר אלמליח שמבלה עם הבעל מייקל והבן רפאל בן החצי שנה באיטליה, שם מתגוררת משפחתו של מייקל.

מטוס פרטי לפריז. ניקול ראידמן והילדים

גם את לאה שנירר מצאנו מעבר לים. שנירר מקפידה להמשיך לתרגל את שיעורי הפילאטיס שלה גם בהמבורג שבגרמניה. “הנופש שלי קצת שונה משל אחרים, סביר להניח שגם ללא הסגר הייתי מגיעה לכאן בתקופה הזאת כי כמו בכל שנה באתי עם הילדים להיות עם בעלי שגר פה אני בבית שלנו ולא במלון אז במידה ויסגרו את השמיים לתקופה קצרה אני אשרוד את זה” היא מספרת ומוסיפה: “בימים אלה אני מעבירה את שיעורי הפילאטיס שלי דרך הזום אז אני עושה את זה מכאן והלב שלי עם האזרחים בארץ, לא תראו אצלי בסטורי שופינג ופאן כי אני מרגישה עם זה לא בנוח המצב שלנו במדינה לא טוב ואני והלב שלי לגמרי חלק מזה” מסכמת שנירר. גם כוהנת הכושר שר פיטנס ובעלה עידן החליטו שהתקופה הקשה שעברו בהחלט מצדיקה נופש וטסו לאחד מאיי יוון.